Szalon etikett
A jó kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös bizalom, tisztelet, egymás elfogadása.
Sajnos mi, szolgáltatók sokszor szembesülünk azzal, hogy néhány Vendég nem tartja tiszteletben a mi, illetve a másik Vendég idejét.
Ezért kénytelen vagyok bevezetni a
Birs kozmetika szalon etikettjét:
- Bejelentkezés
Bejelentkezésre telefonon, sms-ben, messenger üzenetben, emailben van lehetőség.
Előfordul, hogy munka közben nem tudom felvenni a telefont, vagy nem tudok azonnal az üzenetre válaszolni.
Ilyen esetekben, amint tehetem, rögtön reagálni fogok a megkeresésre! - Érkezés
Kérek Mindenkit, érkezzen időben!
Késés esetén tájékoztasson a késésről, annak várható idejéről!
10 perc késést tudok következmény nélkül tolerálni!
10 percen túli késést a kezelésre szánt időből fogok lecsípni, tiszteletben tartva a következő Vendég idejét.
Ezután nem fogok senkit sem felhívni, hogy megtudjam, várjak-e Rá! - Lemondás
Sajnos sokszor előfordul, hogy lemondás nélkül nem jön el valaki a megbeszélt időpontra,vagy aznap mondja le, amikor jönnie kéne.
Ez borzasztóan kellemetlen, mert ilyen hirtelen már nem lehet a megüresedett helyet betölteni.
Minden lemondott, vagy le nem mondott időpont miatt más Vendégről mondok le.
Természetesen bármikor, bárkinek közbejöhet valami, ami miatt nem tud eljönni a lefoglalt időpontra. Ilyenkor, kérek Mindenkit, hogy minimum 1 nappal előbb jelezze, hogy nem tud jönni!
Ha Valaki anélkül nem érkezik meg, hogy azt jelezte volna, pótdíjat fogok felszámolni.
Le nem mondás esetén a le nem mondott szolgáltatás 80%-át, 24 órán belüli lemondás esetén a lemondott szolgáltatás 50%-át számolom fel.
Természetesen ha valaki betegség miatt mond le időpontot, rá nem vonatkozik a pótdíj.
Köszönöm Mindenkinek a fentiek figyelembe vételét, és tiszteletben tartását!